donderdag 6 december 2012

Sinterklaas surprise laptop december 2012



Van Sinterklaas heb ik december 2012 een nieuwe laptop gekregen merk Neptop. Met behulp van de handleiding (gedicht) heb ik 2 draadloze design luidsprekers aangesloten. Of er nog meer aan deze Neptop valt te tweaken dat zal de tijd leren, de accuduur is in ieder geval uitstekend en licht is hij ook.

Dank aan Sint en zijn hulppieten.

Aanvulling: Sinterklaas surprise laptop / Sinterklaas surprise computer

N.a.v. verzoeken om de handleiding (gedicht) van de originele Neptop. Copyright ligt bij gedichtenpiet. Ik kan die handleiding (dat gedicht) dan ook niet afgeven. Aangezien elke koper / ontvanger van een Neptop (of ander surprise computermerk) soms in de gebruiksaanwijzing geplaagd wordt, adviseer ik maatwerk. Dat wil zeggen een mede op de ontvanger van de surprise geinspireerd gedicht.

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Beste Anoniem.

      Als ontvanger van de surprise weet ik niet exact hoe de maker van deze surprise dat gedaan heeft maar wellicht kan ik een poging wagen. Mene nemen een doos formaat (grote) laptop, en maak een "scherm", plak daar wit papier op (of andere kleur). Zoek op internet afbeeldingen van een toetsenbord en startscherm en print die (formaat A4). De mijters zijn van rood knutselpapier waar geel papier op geplakt is. (De mijters zaten origineel niet bij de surprise.) En last but not least schrijf een gebruiksaanwijzing (gedicht). Onderdeel van het maken van een surprise is enige creativiteit toepassen indien mogelijk (kan ook via het gedicht).

      Anoniem het beste en veel surprise plezier.

      Groet, Gerrit Hartholt.

      Update 27/11 typefouten gecorrigeerd.

      Verwijderen